Direktlänk till inlägg 29 november 2011

Bilder På Mummelmannen...

Av Beatrice Bergqvist - 29 november 2011 21:50



Förra veckans träning i ridhuset. Nu har jag köpt en stor tygbur så nu behöver jag inte konka på denna tunga metallbur. Varvar mellan att pausa honom i bur och uppbunden, samt uppbunden intill mig.



 


Min alldelses egna lilla mummelman växer och gror och  börjar se ut som en riktig amstaff och ingen boxer längre! Dock lite släktdrag med en surikat här ;)  



   


Simmet har fått en fleeceoverall. Täcke är nästa investering.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice Bergqvist - 29 februari 2012 16:59


  Nu har bloggen flyttat till en annan ny adress med ny design!   Välkomna in till amstaffensimbaa.blogg.se             ...

Av Beatrice Bergqvist - 19 februari 2012 20:44

  Idag har vi varit och tränat med Fia och hennes labbe och bc valp i klubbstugan. Det blev några timmars spenderande där inne. Alltid lika bra träning och störningsträning. Simbaa var jätteduktig och pausade lös på sitt täck när dem tränade. Har d...

Av Beatrice Bergqvist - 10 februari 2012 20:15

  Bildserie av Mummelmannen, med ett litet litet tuggben =)         ...

Av Beatrice Bergqvist - 10 februari 2012 20:00

  Fick nyss några till foton från Cajsa på lite av vår träning.     Störning av stadgan genom att dra i kopplet        Simbaa är påväg i liggposition att ändra den till paddposition.. Inte okej! ;)       ...

Av Beatrice Bergqvist - 10 februari 2012 17:57

Ska ge mig på ett blogginlägg, ett kort och gott sådant om lite träning den senaste veckan. Vi har varit två dagar inne i klubbstugan, en kväll i ridhuset och lite i handelsträdgården, Rönne trädgård. '   Tisdag och onsdag harjag anordnat träning...

Ovido - Quiz & Flashcards